Автомобільні грунти та наповнювачі

Сортувати за:

Грунт (від німецького Grund - основа, грунт) - проміжний шар, що покриває основу, на який, в свою чергу, наносяться фарби. Так насправді і є, що грунт - це основа фарбування, це фундамент, на який кріпиться всі подальші шари ЛФМ. Пофарбувати автомобіль без грунту так, щоб не відпала фарба через тиждень, взагалі неможливо.

Грунти умовно можна поділити на дві великі групи:

Грунти-праймери
Грунти-філлери, наповнювачі

Перші потрібні для захисту металу від корозії і забезпечення міцного зчеплення лакофарбового покриття з поверхнею деталі. Другі - для вирівнювання незначних нерівностей поверхні, що фарбується, створення однорідної підкладки під емаль і захисту ЛФМ від відколів. Звичайно зустрічаються грунти, що мають властивості як праймерів так і філерів.

Перші грунти – мають антикорозійні та адгезій ні властивості. Зони його застосування - ділянки оголеного металу, місця, найбільш схильні до корозії. Такі грунтовки мають відмінну адгезію до металу. Цей грунт наноситься тонким шаром та не шліфується.

Філлер грунт - він же наповнювач, він же порозаповнювач, він же вирівнювач. Із самої назви очевидна здатність цих грунтів заповнювати невеликі нерівності на поверхні ремонтованих елементів. В автомайстерні, де в основному доводиться мати справу з покраскою деталей після шпатлювання, вторинний грунт і стає в повному розумінні вирівнювачем: він повинен приховувати всі пори і кратери, присутні на шпатльовці, риски, залишені абразивною обробкою, місця переходів покриттів з одного в інше і т. д.

* Надані ціни з ПДВ